Relaxarea

images (75)

 

TEHNICI DE RELAXARE SI MEDITATIE ANTI-STRES

Atunci cand esti stresat(a), nu mai poti fi la fel de eficient(a), nu mai ai aceeasi putere de concentrare, buna dispozitie si flexibilitate. Apar stari de iritabilitate crescuta, nemultumire, ingrijorare, agitatie, instabilitate. Relaxarea profunda se invata. Astfel poti obtine rezultatele de care ai nevoie. Depinde de tine sa-ti oferi mici pauze bine meritate si sa iti imbunatatesti performantele. De altfel, beneficiile relaxarii si meditatiei depasesc cu mult astfel de asteptari.

- Tehnici de stress management

- Meditatia si relaxarea ZEN

Antrenamentul autogen SCHULTZ

Starea autogena se obtine printr-un antrenament de cateva luni in cursul carora se efectueaza urmatoarele exercitii:

1. Exercitiul bazal prin care se obtine starea de relaxare:

  • introducere (1-2 sedinte)
  • exercitiul greutatii (2-3 sedinte)
  • exercitiul caldurii (2-3 sedinte)
  • exercitiul cardiac (2 sedinte)
  • exercitiul respirator (1 sedinta)
  • exercitiul plexului solar (1 sedinta)
  • exercitiul racelii fruntii (2 sedinte)

2. Exercitiul prin care se induc modificari somatice

3. Exercitiul prin care se induc modificari psihice

4. Exercitiul meditatiei

Prin relaxare invatam sa traim, treptat, stari de bine, liniste interioara, calm, pace, destindere, confort psihic, odihna profunda. Tehnicile sunt simple, dar cu efecte surprinzatoare.

Pentru a ma contacta da click AICI si foloseste formularul de contact.

day17  2 psihosports